Audyt SEO – optymalizacja

Audyt SEO – optymalizacja

Usługa Audytu SEO. Ma na celu sprawdzenie witryny w odniesieniu do oficjalnych wytycznych wyszukiwarek dla webmasterów oraz wskazanie błędów w indeksowaniu zawartości witryny. Strona internetowa klienta jest analizowana również w perspektywie planu działań SEO – w efekcie bierzemy pod uwagę zmiany w witrynie, które pomogą osiągnąć cel stawiany w ramach działań pozycjonowania. Badanie kończy dokument, w którym pokazujemy stwierdzone problemy i wskazujemy sugerowany sposób ich rozwiązania. Każdy klient, który zawiera umowę na pozycjonowanie witryny otrzymuje Audyt SEO w cenie promocyjnej.

Co sprawdzimy podczas badania:

  • czy serwis poprawnie widziany jest przez roboty wyszukiwarek,
  • czy w serwisie można usunąć błędy na poziomie kodu bądź konfiguracji serwera,
  • czy wewnętrzna struktura linków i treści odpowiada najlepszym praktykom,
  • czy występuje problem wewnętrznego powielania treści,
  • czy w serwisie znajduje się poprawna mapa witryny,
  • czy podstrony witryny mają prawidłowo użyte obowiązkowe dla optymalizacji SEO elementy kodu i treści.

Przewidywane efekty zmian audytowych:

  • poprawienie widoczności serwisu w wynikach wyszukiwarek,
  • lepsze pozycje i poprawienie rankingu witryny,
  • więcej fraz generujących wejścia od potencjalnych klientów,
  • optymalizacja użyteczności oraz intuicyjności,
  • polepszenie klikalności linków w wynikach wyszukiwania.

Cena za sprawdzenie strony i stworzenie dokumentu z wytycznymi zaczyna się już od 950 zł netto!